نمای تجاری اسپایدر

Frameless Spider

نمای اسپایدر، سخت افزاری از فولاد ضد زنگ برای نصب شیشه بر روی دیوار ها، ستون ها، باله ها یا سایر زیر لایه های ساختاری هستند.

انواع معمولی اتصالات اسپایدر را می توان به اتصالات Fin Spider و اتصالات Piont Fix Spider تقسیم کرد.

اتصالات اسپایدر برای ظاهری تمام شیشده ای ایده آل هستند. برای نصب با حداقل اتصالات قابل مشاهده طراحی شده اند که برای مونتاز سوراخ هایی در شیشه ایجاد می شود.

گروه آرین نما گستر مجموعه ای از اتصالات اسپایدر را در اختیار شما قرار می دهد که نسبت به پروژه می توان جزئیات اتصال را به صورت جانبی ثابت پایین یا بالا نصب کرد تا بتوان دیوار های شیه ای پیچیده تر را بر آورده کند. تمام اتصالات اسپایدر از فولاد ضد زنگ ۳۱۶ برای رساندن دوام و ظاهر صیقلی ساخته شده اند.

دیوار های شیشه ای بر محدودت های قالب های معمولی برتری دارند. برای ارائه نمای تمام شیشه ای از اتصالات مکانیکی اختصاصی و شیشه مقاوم استفاده می شود و این استحکام و سبکی را برای این سیستم به ارمغان می آورد.

انوع سیستم های اسپایدر

۱.Ground Based Assemblies

سیستم های ورودی درب شیشه ای معمولی هستند که در آن وزن شیشه توسط کف تحمل می شود. در طراحی می توان این سیستم را بدون در نیز طراحی کرد و مهمولا حداکثر دو طبقه یا ۶ متر ارتفاع دارند و نیاز به زیر سازی باله های شیشه ای یا ساختار فولادی دارند.

۲.Fully Fixed Assemblies

برای این سیستم ها، پانل های مجزا به طور معمول مستقیماً به سازه اصلی ثابت می شوند که می تواند فولادی یا بتنی و یا هر سازه مناسب دیگری باشد.

۳.Suspended Assemblies

این سیستم همه کاره ترین سازه است. سیستم شیشه ای است که تا ارتفاع ۲۰ متری قابل اجراست. سیستم تعلیق قابل تنظیم در ازتباط با کانال های محیطی به سیستم اجازه می دهد تا مستقل از ساختار ساختمان حرکت کند و مشکلی در مقابل حرکت های ساختمان مانند ارتعاش و یا زلزله ندارد.

نمای شیشه ای مانند یک پرده از ساختار ساختمان آویزان شده است. پانل های بالایی توسط براکت های آویز قابل تنظیم به سازه متصل می شوند و پانل های پایین توسط اتصالات ویژه در گوشه های خود به هم متصل و تمام اتصالات و کانال های شیشه ای با درزگیر آب بندی می شود.

۴. Tension Rod Systems

سیستم نمای میله کششی با شیشه ثابت (pint spider) و میله های فولادی ضد زنگ با کشش بالا به شکل خرپا های عمودی یا افقی به عنوان بادبند طراحی شده اند.

این سیتسم از دو سیلندر پیش تنیده استفاده می کند که بارهای باد را به داخل یا خارج حمل می کند. بارها از طریق اتصالات نقطه فرو رفته و اسپایدر ها به پایه های فشاری منتقل می شود.

بار مرده شیشه توسط آویز های تعلیق به میله های کششی عمودی آویزان شده در بالا که به اسپایدر های متصل است منتقل می شود. اتصالات خرپا از ترکیب قطعات فولاد ضد زنگ تشکیل شده است. خرپاها بین سازه بتنی یا فولادی تنیده می شوند.

۵. Glass Fin Support

این سیستم را می توان بر روی ملون های فلزی خرپاها، چارچوب های بیرونی یا سایر سازه های پشتیبانی ثابت کرد

Glass Design

طراحی دیوار شیشه ای می تواند پیچیده باشد و به بار ها، طراحی، حرکات لرزه ای، ساخت تکیه گاه و روش پشتیبانی شیشه بستگی دارد.

بنابر این نیاز است طراحی خاص ی توسط بخش فنی ما انجام شود.

fa_IRPersian