Alüminyum termal ara kapılar ve pencereler

هنر زندگی خلاق

طراحی شده برای حفظ دما

پنجره ها و درب های ترمال بریک برای کاهش اختلاف حرارات با استفاده از یک قاب آلومینیومی و رابط عایق پلی امید طراحی شده اند. مواد پلی آمید مقاومت بسیار بالایی در برابر انتقال حرارت از سطح داخلی قاب (فضای داخلی) به سطح خارجی (فضای خارجی) دارد.

این سیستم دارای مزایا بسیار و مشخصی است

استحکام و دوام با استفاده از بخش های آلومینیومی ایجاد می شود که باعث ایجاد ساختاری برای آرامش خاطر شما می شود.

راحتی و گرما مزایایی است که صاحب خانه می توانند از آن بهره مند شوند. پنجره و در های ترمال بریک از نظر حرارتی کار آمد هستند و به کاهش هزینه های گرمایشی و سرمایشی کمک می کنند.

خطوط دیدنی باریک و زیبا پنجره های و درهای ترمال بریک با این ویژگی که دارای یک گزینه دو رنگ هستن به این معنا که می تواند رنگ داخلی با خارجی متفاوت باشد.

ویژگی ترمال بریک
سبکی که برای هر طراحی مناسب است

سیستم ترمال تمام آنچه که از ایک سیستم با کیفیت انتظار دارید ارائه می دهد.

راحتی بیشتر، عایق بهتر، حداقل نیاز به تعمیر و نگهداری، ظاهری زیبا و امنیت بیشتر به طور خلاصه طیف محصولات ترمال بریک به شما آرامش خاطر را ارائه می دهد و در واقع نشان دهنده یک سرمایه گداری صحیح در ملک شما است.

سلیقه یا سبک شما هر چه باشد، ما می توانیم طرح های متمایز را متناسب با آن ارائه دهیم. سبک منحصر به فرد ما در انتخابی از پوشش رنگ های خارجی از جمله طرح چوب مجلل و طلایی غنی و همچنین پوشش داخلی با رنگ متفاوت از سطح خارجی موجود است.

طراحی و طیف زیبایی از رنگ های ما، مهمانان شما را تحت تاثیر قرار می دهند. درب های ترمال بریک برای استفاده به صورت درب های تکی یا دوتایی با گزینه های نور متفاوت و آستانه کم؛ طراحی می شوند. درب های زیبا در عین حال مستحکم و با دوام زیبایی خانه شما را افزایش می دهند. دما را حفظ می کنند و نور بیشتر و همچنین آرامش خاطر و امنیت بیشتر توسط سیستم قفل چند نقطه ای را ارائه می دهند.

tr_TRTurkish