نمای کرتین وال

اجرای نمای کرتین وال

یک کلمه انگلیسی است که معادل آن به فارسی دیوار پرده ای است. دیوار و پرده هر دو حائل هایی بین دو فضا هستند. یکی سخت و سنگین و دیگری سبک و قابل انعطاف است. از ترکیب این دو عبارت یا در حقیقت این دو نوع حائل محققان به ترکیبی دست پیدا کرده اند که هم استحکام و مقاومت دیوار را دارد و هم زیبایی و سبکی پرده را.  از این رو نام انرا کرتین وال Curtain Wall قرار دادند. نمای کرتن وال به نمای لامل نیز معروف است.

نماهای کرتین وال از آنجا که هیچ باری از خود ساختمان را به دوش نمی کشند و تنها نیرویی که تحمل می کنند یکی نیروی وزن خودشان و دیگری نیرو های جانبی نظیر باد است را تحمل می کنند از این رو به سازه های کرتین وال سازه های خود ایستا می گویند. نمای کرتین وال انواع و اقسام و زیادی دارد و پر کاربرد ترین آنها که حتما شما هم دیده اید نماهای کرتین وال شیشه ای هستند.

 

نمای ساختمان

برای اولین باری که به یک ساختمان نگاه میکنیم ظاهر و نمای آن ساختمان توجه ما را جلب می کند. نما، پوسته بیرونی هر ساختمان است و تاثیر مهمی در زیبایی و عایق‌بندی ساختمان‌ها ایفا می‌کند. نمای بیرونی ساختمان در واقع یک لایه محافظ برای ساختمان است که آن را در برابر شرایط مختلف آب و هوا محافظت می‌کند و نقش مهمی در زیبایی ظاهری ساختمان نیز دارد. طراحی نمای خارجی ساختمان های مسکونی و تجاری به ظاهر محیط و منظره شهری هم شکل می‌دهد.

از جمله نماهای بیرونی پرطرفدار، می‌توان به نمای شیشه ای، سنگی و آجری اشاره کرد. در نماسازی ساختمان از مصالح متنوعی از جمله شیشه، آلومینیوم، سنگ، آجر، کامپوزیت، بتن و چوب استفاده می‌شود، که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

قیمت نمای کرتین وال

بهای طراحی و اجرای نمای کرتنوال با هزینه زیر سازی، شیشه، اتصالات، رگلاژ و قیمت ماستیک کشی و آب بندی و  مدول بندی استاندارد را از کارشناسان آرین نما گستر استعلام بگیرید.

قیمت نمای کرتین وال خارجی و ایرانی با کیفیت با توجه به نوع و شرایط هر ساختمان متفاوت است. 

جهت محاسبه مبلغ دقیق تر جنس لامل های استفاده شده، نقشه تقسیم بندی شاسی و نوع شیشه، رنگ و … مهم هستند. 

جهت استعلام قیمت نمای کرتین وال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

fa_IRPersian